Τίτλος μηδέν

Είναι πολλές οι φορές που νιώθεις οτι θέλεις να μείνεις μονάχος σου, νιώθεις πως θες απλά να κάτσεις να χαζέψεις τα αστέρια και να ξέρεις πως αυτό που κοιτάς υπάρχει ακόμη… Δυστυχώς είναι όλα μια ψευδαίσθηση! Χρειάζεται να έχεις μεγάλη αυτοεκτίμηση για να επιβιώσεις. Είναι ένα πράγμα σαν να βρίσκεσαι στην έρημο, να διψάς όσο δεν παίρνει και να βλέπεις μπροστά σου καταρράκτες. Αντί να πέσεις με τα μούτρα στους «καταρράκτες» κοίτα να βρεις κανα κάκτο…!
Τι γίνεται; Γιατί δεν καταλαβαίνω τι γίνεται; Κάτι παθαίνω τον τελευταίο καιρό… Μπλοκάρω άσχημα… Τι συμβαίνει; Τρελαίνομαι; Είναι φυσιολογικό; Όχι και το ξέρω. «Όταν αρχίζεις τέτοιου είδους μονόλογους την έχεις χάσει τη μπάλα!»  Χρειάζομαι ένα τσιγάρο… Όχι, δεν το χρειάζομαι γενικότερα, απλά τώρα είμαι στη φάση του να κάνω ένα… Γαμημένη τηλεόραση, όλο τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια. Ανάπηροι δημοσιογράφοι προσπαθώντας να φτιάξουν ένα ρεπορτάζ, άμπαλοι πολιτικοί απλά γιατί είναι άμπαλοι, ηλίθιες τραγουδίστριες, και ανόητες εκπομπές φτηνής παραγωγής. Neeeext!
Έχω ένα κερί μπροστά μου. Σκέφτομαι ένα φλεγόμενο δάσος, έχω ένα ηχείο μπροστά μου. Σκέφτομαι ένα τερατώδες club  με δυνατή μουσική. Μήπως έχω την ικανότητα να υπερ-μεγαλοποιώ τα πράγματα; Ας με βοηθήσει τότε κάποιος να τα ‘δω απλά! Πόσο μου ‘χει λείψει η απλότητα! Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ τώρα είναι η μουσική. Τίποτα άλλο, μόνο μουσική…

Comment!

