Διάβασμα αγκωμαχόντας

Ενώ έχεις γεμίσει με τόσες αναμνήσεις από το καλοκαίρι, (για άλλους όμορφες για άλλους δυσάρεστες..) στο τέλος αυτό που σε περιμένει θα είναι ένα πράγμα: υποχρεώσεις.

Είναι τελικά ακατόρθωτο να γυρίσεις πίσω στις υποχρεώσεις σου και να χαίρεσαι γι’ αυτό; Για μένα αυτήν τη στιγμή σίγουρα είναι. Ενώ σκέφτομαι τον ήλιο, τη θάλασσα, την χαλάρωση, έρχεται και μπαίνει μέσα στο μυαλό μου το διάβασμα σαν ένα άτακτο παιδάκι που θέλει να χώνει την μύτη του παντού. Εφόσον καταλαβαίνω οτι ΠΡΕΠΕΙ να διαβάσω, είναι τόόόσο μα τόόόόσο δύσκολο να φέρω εις πέρας αυτή μου την αποστολή και τελικά καταλήγω να το αναβάλλω για την επόμενη και την μεθεπόμενη μερά και ο χρόνος των εξετάσεων πλησιάζει απειλητικά.
Από την μια πλευρά, «καλά να πάθεις!» μου λέει η φωνή της συνείδησής μου, μιας και είχα όλον τον χρόνο να διαβάσω προκειμένου να μην έχω να  μην έχω άλλες εκκρεμότητες, παρόλα αυτά κάποιες καταστάσεις δεν σε αφήνουν να συγκεντωθείς και τελικά να ηρεμήσεις…
Τελικά, αυτό που πρέπει να γίνεται καλό θα ήταν να γίνεται άμμεσα γιατί στη συνέχεια ακολουθούν οι δυσάρεστες συνέπειες. Δεν λέω φυσικά κάτι το καινούργιο, αλλά πολλές φορές είναι καλό να ακούμε κάποια πράγματα ξανα και ξανά μπας και μας μπουν ποτέ στο κεφάλι… Αυτά!

Comment!

